Clairsentience

|
Saya memang sedia maklum, kebolehan membau sesuatu perkara/ peristiwa akan datang sudah menjadi kebiasaan.

Ada satu kisah, saya dari Tmn Melawati nak ke Sungai Buloh. Cara paling mudah memang lah ikut MRR2. Fikiran saya teragak-agak untuk ikut MRR2. Lalu, saya melencong ikut DUKE. Apa hal pulak ikut DUKE kan ?

Uncle A : Bukan ke ikut jalan ni jauh ? Nape ikut jalan pusing satu alam ?
Aku : Emmm.. ( tak tau nak jawab camne. )..jalan kat area kepong-manjalara-damansara tu jem.
Uncle A : Musykil. Mana lah ko tau ni ? Jap nak dengar radio jap..( nak dgr info trafik )
Aku : Kat area situ ada accident..jem teruk lah.. biar lah ikut jalan jauh dari ngadap jem.


Saya pun selamba ikut DUKE- Jalan Duta - Plus NKVE. Keluar je tol Sg Buloh, jem teruk sangat.. Saya layan je lah jem tu..Saya tengok jalan Damansara, mmg jem tak terkira. Rupa-rupanya, memang ada accident.


Uncle A bergurau : Acik mmg dah nak percaya dah ngan ko ni..

hehe..
Anugerah Allah.. alhamdulillah...



---> baru2 ni, saya dapat teknik baru scanning. Saya dapat dengar 'lintasan hati' orang dari jauh di telinga saya. Tapi, saya hanya dapat dengar dalam mimpi je.. belum di dunia realiti.

1 comment:

Luth said...

Haa.. apa yang luth sedang fikirkan sekarang ini pada Jam 4:59 ptg, 23/7/09.