Scanning

|
Sejak dahulu lagi, saya akui...saya agak lemah dalam scanning.. ( ampun MasterG ! )..mmm..malas nak praktis ? eeerm..mungkin juga ! tapi mungkin juga sebab saya tak berapa suka terlibat dalam beberapa isu yg tak berapa pasti.

Kebelakangan ini, saya dihantui beberapa isu aneh lagi misteri yang sangat-sangat membuntukan kepala otak saya. he he. setelah difikir dan diteliti menggunakan akal.. masih tak dapat2 jawapan. Akhirnya, saya ambil keputusan untuk scan :)

3 kali hand scanning ...
lepas tu 1x scan pakai pendulum.
2 kali minta kawan scan..

Setelah membuat perbandingan scanning , kene letak dalam jadual..banding n buat kira2 sket...hehe...dapatlah jawapan sikit dan hati saya beransur lega.

p/s : jangan sesekali anda scan benda2 yang melibatkan masa depan. itu namanya menilik. haram.

No comments: