Relaxation Hypnosis

|
Ok. Hari ni saya demam ( tapi boleh control nye demam ).Sakit kepala, mata panas, tekak sakit, lemah badan, kaki sakit.. All i need to do is rest. Rest. rest. and distress. But, i've got NO IDEA how to distress.

hari ni duk rumah je. baring-baring.. utk relax. utk kurangkan sakit kepala. dgn harapan boleh terlelap. dan bila dah bangun tido.. tadaaaa..! dah sihat. Oh ! Mudahnye la kan..

Malangnya, minda tak leh rehat. berfikir, baju tak basuh lagi, bilik tak berkemas, kene gi carefour utk ambil cek, kene hantar barang kat Damansara.. aaahh.. camne nih ??! Kalau just baring..tapi otak tak rehat, itu bukan rehat namanya. itu dah membuang masa. Oh..! i need totally deep ralaxation, so saya boleh sihat dan fokus kerja 100% lepas tu.

Ting Tong !!!~ Idea ! Self hypnosis.
I ran to my laptop, and type youtube.com
Seach : Relaxation Hypnosis
Ok. this is wat i need...

hehe.

Ambil earphone and listen to the video below.





At least..in 5 minutes, i feel deeply relax from thinking of works..and works..and works.

Kepala pun dah tak berapa sakit, i feel much much better rite now.


Ni first time sebenarnya gunakan utube utk sesuatu yg berfaedah. normally, saya cuma utube utk tgk Dato Siti nyanyi. dats all. Haha.

Saya rasa, kalau dapat dengar meditation music yg ada suara Master Hazil, mungkin lebih cepat dan berkesan kot..

1 comment:

Dr Lee said...

Ohh saya pun slalu gak cari video or music utk wat relaxation nie. Nice share.