Dejavu

|
saya dah lama tak cerita tentang mimpi saya.

tadi, saya jalan2 di carefour Sri Petaling..dan seperti biasa, saya singgah semua kedai yang ada di dalam pasaraya tersebut.

Kaki saya melangkah laju melihat satu persatu kedai yang ada. Kepala semakin berat. Energi kat sini tak berapa 'cantik'.. saya kuatkan aura protection dan teruskan melangkah. Biarpun sedikit letih..tapi hati saya kuat utk teruskan jua..entah kenapa..

disebelah kiri saya, ada satu kedai kad perkahwinan. cantik susunannya. saya terus masuk. 2 langkah kaki saya masuk dalam kedai, satu perasaan aneh tiba-tiba muncul.

OH ! DEJAVU - mulut saya mengomel sendirian.

mata saya lihat semula sekeliling kedai itu. DEJAVU !! Kedai ini 100% sama dengan dalam mimpi saya. Warna cat, susunan kad, susunan rak, tempat meja, tempat letak stok.. semuanya sama !!!

subhanallah..
air mata saya hampir mengalir , bulu roma saya meremang, untuk seketika seluruh tubuh saya longlai...( mmg ini lah yang biasa berlaku bila saya alami dejavu )

saya imbas kembali, bila kah mimpi saya tu ya ??
ooh.. masih baru lagi.. dalam 2 minggu lepas.

saya ingat lagi perasaan yang hadir ketika dalam mimpi tersebut. saya bandingkan dgn perasaan yang ada pada saya sekarang ( ketika dlm kedai ) . Oh.. tidak sama. hanya itu saja bezanya.

insyaAllah, nanti akan saya uploadkan gambar kedai dalam mimpi saya.

sampai sekarang, saya masih terfikir-fikir tentang dejavu tadi. apakah iktibar yang patut saya ambil..

jumpa lagi.

1 comment:

Unknown said...

ooo... patut la ima semacam je time kat kedai tu... deja moss rupanya...