Nur Reiki Salam, Langkawi

|

Inilah kali pertama, saya ke Langkawi yang tak banyak ambil gambar. Hanya ini saja koleksi yang ada. Luthfi, sila ambil gambar mana yang berkenaan utk koleksi IQBC ya ! Kak Sarimah.. gambar kita berdua tu..simpan buat wallpaper pc kay! hehe..

Di jeti Kuala Perlis, ketika sedang beratur untuk naik feri.

Petang Jumaat, saya dan Dr Zamruda sempat ke Teratai Spa untuk massage. Memang letih badan..rasa nak remuk. Tambahan, beg sandang saya berat betul..terseliuh bahu saya.

Dr Zamruda excited nak kena urut nih.. hehe..

apart of spa. Manicure & Pedicure section

ya Allah,kayakanlah hatiku dengan ketenangan..

arif memang sempoi. dalam kelas sepanjang hari senyap je..buat keje sendiri. saya tak rasa anak orang lain boleh behave camtu. Congrats to Dr Zamruda & Master Ozair mendidik anak sebaik dan sebijak arif. ( saya harap anak saya pun baik camtu jugak.. :P )

Sesi meluah perasaan..malam terakhir sebelum kami pulang...segala ilmu sudah penuh di dada.


Pak Lah & Muzaffar sempoy. K.Nani..i love u.. K.Nurul dok kecek apa ngan Pak Lah..nak batu permata free ka ?hehe

Master Jehan & isteri..memang loving couple

Master Ozair & family

Anakanda Master Junaidah

Dengar...jgn tak dengar...


Kak Nani boring tunggu Duty Free kat Underwater World ni tak bukak2 lagi. haha..yang aku nak bergambar pulak. hehe..

Tengah pilih-pilih coklat, sempat lagi posing..

Master Sarimah, i will always support and love u..

Babai Langkawi..

Terima Kasih atas kenangan terindah dan 'terindah' yang kau saksikan..
Hadiah ini adalah pengalaman paling istimewa yang membentuk diriku hari ini dan akan datang.

To MasterG, dan Pn Shuha, thank you so much.
Moga Allah limpahkankan rezeki untuk kalian berdua..


3 comments:

Luth said...

Gambar amno x do? :(

FAZA @ IMA said...

ekau tak cari publisiti kat hp aku sape suruh. hahahaha..

Luth said...

aiseymen..