lepas NRS...

|
saya tak nafikan NRS merupakan satu kursus yang hebat dan memberi kesan mendalam terhadap saya.

sejak 1 Mei, boleh dikatakan hari-hari saya mandi 'pembersihan diri'. dan meditasi Ya Latif & Ya Razaq..

apa kesan selepas NRS pada saya ?
  1. saya rajin bangun pagi..kiranya awal siket dari selalunya. haha..
  2. balik dari NRS, saya dapat panggilan telefon dari customer yang tak disangka2, dan peluang bisnes yang besar2. walaupun saya dah tap,usaha dan memberi tawaran itu dan ini, saya masih belum dapat close deal :(
  3. mm energi kasih sayang tu macam meningkat je.. hehe. saya tak sangka saya ni boleh bersabar dan jaga nenek yang sakit.
  4. saya diuji dengan isu relationship ( lagiii !!! ), geram betul.
  5. bisnes saya makin melelahkan saya. mungkin lepas ni kalau tak leh gi jugak, saya akan gi amek upah cuci umah orang kot. hahaha
  6. saya semakin tabah menghadapi ujian. soal pengorbanan bukan lagi menjadi perkara sukar utk saya
  7. third eye saya semakin tajam. jika dulu, saya seorang clairsentience, sekarang ni..saya sikit sikit sudah jadi clairvoyence. yeaay..
  8. saya jadi kuat makan. haha.kejap-kejap lapar.
  9. saya demam. sakit tekak, suara sengau, selsema, batuk. badan panas dalam..

No comments: