Crystal Healing

|
Awal Ramadhan tahun ini menguji saya dengan pelbagai ujian fizikal, mental dan emosi. Entah kenapa, puasa kali ni saya rasa macam budak darjah 1 puasa. Haha. Badan terlembik-lembik. Nak tiddoooo je.. tak larat nak buat keje. Memang teruk betul lah. Seolahnya saya tak pernah puasa sunat sebelum ni.. sabar je lah..

Tapi itu lah kan, namanya Puasa Ramadhan. 'Trimester' pertama - ujian keberkatan. :) Saya tak pernah berhenti buat self healing setiap hari. Selalunya memang full self healing. Paling 'busuk' pun, saya akan energize Crown, Heart dan Base Chakra.

Saya tak tahu, dada saya selalu rasa ketat je.. rasa cam penuuuuh dengan lemak/kolesterol.. Haha. Saya tak larat nak buat aktiviti berat, letih-letih badan, sebab jantung rasa tak bermaya. Saya selalu reiki heart chakra untuk kurangkan beban sakitnya.

Suatu hari, setelah 4-5 hari, dada saya semakin sakit, jantung saya macam dah tak boleh nak berdenyut. Huhu... :) Maka, saya mencari-cari apa lagi ubat yg sesuai untuk saya. Lalu terpandang GELANG CRYSTAL berwarna HIJAU ( Jade ) tergantung di 'kasut hiasan' saya.

Oh, mungkin saya perlu pakai gelang ni...warna hijau untuk tarik energi hijau..biar berputar sikit roda chakra saya. :)

Alhamdulillah... setengah hari saya pakai, dada saya semakin lega, jantung saya boleh berdenyut kuat semula.

Wow !~ Saya kata pada mak saya " Selama ni, Timah main percaya percaya je yang crystal mmg boleh merawat... tapi kali ni mmg timah RASA sendiri khasiat Kristal. Hanya orang sakit je dapat rasa perbezaan antara SIHAT DAN SAKIT. :) "

Sekarang, saya dah lega.. fizikal saya makin kuat. Jantung saya makin 'betul' ragamnya. Syukur alhamdulillah..

1 comment:

ina_azs said...

jemputlah melayari blog saya : inaazs.blospot.com

atau ruqyah-online.blogspot.com (EX-Grandmaster REIKI)