Reiki itu sebuah Perjalanan..

|
Comments from http://mastershifoo.wordpress.com/2009/03/17/otak/#comment-225

Paklah Says: March 18, 2009 at 11:41 am
salam,kisah otak yg terdapat dlm kepala otak setiap manusia memang hebat,cuba bygkan pd 2 syawal 1429h,d saat saya dan isteri sedang bergembira dgn ayah d hari yg mulia,pada hari itu juga saya menceritakan hala tuju perjuangan saya dan master HAZIL utk menjadikan REIKI,satu rawatan alternatif d malaysia dan banyak lagi,keesokannya dia telah kembali kerahmatullah,cuba bygkan jika anda d tempat saya,dialah satu satunya insan yg banyak memberi tunjuk ajar supaya terus berjuang dgn master HAZIL,memanglah d dlm perjuangan perlu banyak pengorbanan,banyak onak duri yg saya lalui cuma ayah sahaja yg tahu,apa yg saya nak kongsi d sini,tanpa pengcahayaan 4 kali NUR REIKI SALAM SERTA RESQ 56 MUNGKIN SAYA TAK SEKUAT INI,kepada semua pembaca dan pengamal reiki d nusantara laluilah pengalaman NURREIKI SALAM sekurang kurangnya 4x barulah anda merasai nikmat ISTIQAMAH,insyaallah.



Ipin09 Says: March 18, 2009 at 10:03 pm
betul..betul..betul…



Master Az Zahra Says: March 19, 2009 at 9:40 am
Paklah hebat..setiap kita mempunyai perjalanan yang berbeza-beza dalam mengharungi cabaran menuju istiqamah.Kehilangan org tersayang, memberi lebih makna untuk kita agar lebih menghargai dan mensyukuri segala nikmat yg diperolehi dulu, sekarang dan akan datang..
Terpahat di minda saya intonasi suara MasterG :” reiki itu sebuah perjalanan…Ya Allah, tunjukkan kami jalan yg lurus ”
Saya kaget dalam melihat segala apa yg diuji. Antara dugaan syaitan, nafsu diri dan perjalanan menuju cahaya. Subhanallah.. ia sungguh tidak mudah seperti yang disangka.
Wallahua’lam.

No comments: