No more Yoga at Celebrity Fitness

|
2 tahun saya menjebakkan diri untuk ke kelas yoga di Celebrity Fitness. Tahun pertama kerap ke yoga. Tahun kedua saya sudah naik angin dengan Celebrity Fitness sebab sistem auto renew dorang. Bengang ! Bengang !

Dalam kontrak hari tu cakap untuk 1 tahun sahaja membership.Tiba-tiba pulak dah habis tahun pertama, jadi sambung pulak tahun kedua. Tak telefon pun untuk inform dulu. Sakit hati betul.Customer service tau mintak hutang je... tak reti pulak nak call bagitau membership dah renew.

Maka dengan itu, saya malas lagi nak ke CF. Walaupun saya tetap sayang dengan Jason IC ( instructor Yoga) dan sangat suka dengan senaman yoga ini.

Saya telahpun menamatkan keahlian di CF.. babai. Tapi, akan terus Yoga sendirian berhad di rumah. Hi hi hi hi.... eeem..yoga atas tilam bawah selimut kah ??? kakakakakah..

No comments: