Aurora Bulan

|


post ni duk dalam draft saya sejak 13-1-09 yg lalu..lupe nak publish. hehe


Teringat pesan MasterG Hazil, ni dah tengah-tengah bulan..bulannya cantik. energinya bagus. kena pulak numerologi pada 11/1/09 hari tu bagus.. tapping jangan tak tapping.. reiki jgn tak reiki.


Malam tu, saya jadi perindu bulan. Melihat cahaya bulan mekar bersama aurora di sekelilingnya, mata saya terfana dengan kecantikan bulan nan indah. Cahayanya begitu terang, menerangkan bilik saya yg kegelapan. Sambil berbaring, saya melihat cahayanya. lalu terpegun lagi.


Terfikir saya sejenak, indahnya aurora bulan itu. Melihatnya saja terasa dekat dengan diri. Tentu kala itu, ramai juga yang menjadi perindunya. Ramai juga yg kagum melihat kecantikannya. Ramai juga yang jadi peminat rahsianya.



Alangkah bagusnya saya punya milik aura sehebat aurora bulan itu !!

Alangkah bagusnya aura saya sebesar aura bulan itu !!


Ya Tuhan,

Ya Tuhan yang menjadikan bulan tiada tandingan

izinkah diKau berikanku sedikit

'sinarnya'

agar serlah aura diriku

malah baik dan indah budi pekertiku ?

izinkan lah Ya Tuhan..



No comments: