Numerologi dan Aura Viewing

|
Semalam, saya ke IQBC jumpe Master Hazil untuk konsultasi numerologi dan ambil kesempatan utk aura viewing.

AURA
Dah lama saya tak ambil gambar aura. So, sempena umur dah 24 ni saya pun nak la tengok camna ghupe aura saya skarang. Saya dapat agak, energi chakra mesti 'kureng'..dan kurang ummpph..

Lepas view.. hahaha.. energi kuning je tinggi.. yang lain semuanya rendah. Haha.. itu lah akibatnya bila 'kurang stabil'. Master cakap.. idea byk,kreatif, nak buat itu ini, tapi pelaksanaannya kurang. Hahaha.. betul tu. Bila nak buat je..jadi tergendala.. entah lah.
Warna pulak tak balance. Kuning je ada. Warna hijau dah 'illek'. Kurang kasih sayang tul aku nih. kekeke...

Bila tengok aura tu, minda melayang..' pasni aku nak gi borong semua pokok kat sg buloh '.

NUMEROLOGI
Ini memang janji saya pada diri. untuk jumpe Master nak tahu pasal kesan tahun 2009 terhadap saya. Dan nak tahu jugak kenapa sikap saya terlalu banyak berubah dan bercanggah berbanding dulu. Alhamdulillah, setelah 'mengunyah-ngunyah dan menelan " penjelasan dari Master, ada sinar pemahaman kat kepala saya. Walaupun hati masih gundah, sekurang-kurangnya ada benda yang saya faham. Dan benda itu amat penting pada saya.

Ada beberapa ayat dari Master masih terngiang2 di telinga saya. Saya masih mempertimbang apa yang patut.

Saya cair - ada mold - apa mold nya ? - siapa saya ?


Aduhaaiii....
semalam saya mohon petunjuk dari Nya.. tunjukkan saya jalan..permudahkan jalan itu.

amen

No comments: