Aura

|
Aura saya : Kuning Hijau. Itu kalau dalam keadaan yang stabil. Sesekali ada warna Kuning Hijau Biru.

Saya memang suka ambil gambar aura, rasanya dah lebih 6 kali kot. Ada yang ambil kat kedai kristal, tapi selalunya kat tempat Master Hazil lah.
Yang bagusnya, bila selalu ambik gambar aura, kita dapat tahu pattern dan gelagat warna di keliling badan. Betul ke aura kalau tengah marah jadi merah ? ya ! memang betul ! Kalau emosional, warna jadi warna sejuk pulak. Kalau tak selalu amik gambar aura, memang takkan tau. Aura lepas buat Resq56, memang debomm ! Energy level setiap chakra akan meningkat dengan hebatnya. Tak caya.. ? cuba lah try test. Gi lah belajar kalau nak maintain aura cantik.

Yang saya perasan, setiap kali saya masuk zon period, aura saya akan menyejuk. Cuma ada warna biru dan hijau. Kuningnya sudah terlindung disebalik hijau. Akibatnya, saya jadi 'minah layan' dan 'emosional' sikit.. Tapi, nasib baik lah bukan jadi marah-marah, angin-angin, hempas-hempas tak tentu pasal. Cuma mudah terasa kalau orang lain salah cakap. Tu je. Dengan Reiki, semua perasaan negatif dapat di atasi dengan baik. So, tak delah menakutkan sangat. haha..

Ok lah, sekian dulu cerita aura saya. Ba-bai

2 comments:

Lynda Lippin said...

Thanks for visiting my blog! Just leave me a comment at the Reiki Article when you post the translated article so I can see it and the link back.

Anonymous said...

kalau time aura sejuk tu ... pakai la baju warna terang/panas eg. merah. oren..kuning... tak gitu ker ?