Metaphysic Crystal Ball for Year 2009

|
Petang ni ada Majlis Baca Yasin di office. Tujuan saya buat majlis ni sebenarnya nak memakmurkan ofis dan mohon cahaya dariNya.

Selalunya orang letakkan air utk dijadikan air yasin. Ya ! Lepas ni akan saya buat. Apa pun, saya sudah siap sedia dengan Metaphysic Crystal Ball utk di programkan dengan bacaan Yasin sekejap lagi. Dalam Metaphysic Ball tu, telah saya letakkan doa/ harapan di bawah. Ini teknik yg diajar dalam Kelas Reiki.


Doa :
1. Cleansing & reenergized office
2. Mengeratkan ukhwah setiap org yg datang ofis
3. Bisnes terus maju & diberkati
4. Diberi petunjuk dalam segala hal
5. Kesihatan yg baik dan bertambah baik


Mudah-mudahan, majlis ini akan diberkati Allah dan bertemu dengan keajaiban yang tersendiri. Saya benar-benar berharap Tahun 2009, akan merealisasikan impian warga Realelite Group ( Saya, Realelite, dan AladdinFX ).

Amin.

2 comments:

RedBuLL said...

Insyaallah..
Moga dgn apa yg dilakukan mendapat barakah dariNYA

Luth said...

Jangan lupa sedekah kat luth.. hehe..