Kuasai Mimpi

|
Dari Blog MasterHazil : www.mastershifoo.wordpress.com

MIMPI ADALAH SALAH SATU DARI KEUPAYAAN UNTUK MENERIMA FREKUENSI ‘PERTUNJUK’ tersebut. Ia adalah ’setting’ automatis mampu menerima transmisi siaran yang di keudarakan oleh yang Maha Tahu. Sama ada ‘pendengar’ mampu mendengarnya (mengingatinya) atau tidak… ia bergantung kepada ‘radio’ (dibaca: minda) pendengar tersebut. Jika pendengar berada dalam keadaan yang sempurna (’setting’ yang ’sedia’ & ‘tepat’), SIARAN MIMPI tersebut dapatlah ia ingati dan tafsirkan sebaiknya.

Begitu jugalah sebaliknya, jika ’setting’ nya tidak ’sedia’ & ‘tepat’… antenna automatisnya mungkin TERSASAR dari siaran yang sepatutnya ATAU mungkin ia tidak mengingati ‘isi kandungan’ cerita mimpinya itu. RUGIlah.. mungkin sesuatu yang patut dihayatinya melalui mimpinya malam tadi itu mengandungi MAKLUMAT penting tentang dirinya atau MASA DEPANNYA atau JAWAPAN KEPADA PERSOALANNYA atau jawapan kepada KUNCI KEJAYAANNYA atau sebagainya yang selama ini dia tercari-cari akan maklumat / jawapannya.

LUCID DREAM adalah kemampuan MENGUASAI MIMPI agar maklumat yang diperolehi darinya dapat dimanfaatkan. IA BOLEH DIKUASAI JIKA DIPELAJARI… Ia ADALAH POTENSI MINDA yang tersembunyi yang boleh dikuasai melalui perlatihan oleh sesiapa jua. Ia adalah ANUGERAH untuk setiap insan yang mahu membongkar KEHEBATAN DIRINYA. Malah IA ADALAH SENJATA AMPUH yang mampu di’tajam’kan untuk berbagai MANFAAT yang tak ternilai harganya bagi keperluan kehidupan seseorang. IA ADALAH MESIN WAKTU yang boleh digunakan untuk MERANGKA MASA DEPAN yang diingini!!!


Syukur, saya dikurniakan anugerah dan petunjuk ini.
Untuk hari ini ku bersyukur dan terus bersyukur..

No comments: