Cleansing Office

|
.
Malam tadi, saya buat cleansing offfice. Mula-mula ukur aura pakai Dowson Rod pada setiap bilik & ruang.

Sebagai indikator, 1 - 5. 1= Aura Paling Kecil, 5 = Aura Terbaik (Besar)

Bilik saya : 3. Nyaris-nyaris masuk zon aura kecik. Camana ni ? Bilik Master boleh aura kecik ? ish ish..

Kaunter jualan : 3.5
Spa : 4
Ruang Forex : 3
Bilik Mak & Abah : 3
Bilik treatment & solat : 3
Bilik solat lelaki : 4

Ok, lepas ukur semua tempat, saya buat cleansing. Simple cleansing, tak berapa nak detail sangat la.. Cuma nak buang negatif energy, pastu recharge energy. Masukkan Reiki Master Symbol & Power Symbol. Ambil masa dalam 20 minit.

Selesai. Ukur semula.

Semua bilik : 4.5
Kecuali bilik saya : 4. Susah sebenarnya nak cleansing & energize bilik saya ni. Mungkin sebab bilik saya sumber segala wayar, komputer, mesin fax dan kabel telefon. Jenuh aih..

Saya berharap, lepas buat cleansing ni, sale saya meningkat esoknya.

-----------------------
Hari ni, jam dah pukul 10.58am. Sorang customer pun tak masuk lagi. Call in ada 1 je. Baru saya teringat, dulu masa saya buat cleansing pun, next day mesti jadi sunyi sepi macam ni. huhu..

Mana sales ni ? Aku redha, ikhlas dan pasrah.

No comments: